10
سپتامبر

بیستمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران

 نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران بیستمین دوره خود را برگزار کرد

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران ؛ بیستمین دوره نمایشگاه صنعت ساختمان تهران امروز پنجشنبه بیستم شهریور ماه نود و نه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح گردید.

بزرگترین رویداد کشور در حوزه صنعت ساختمان با عبور از نوزده دوره برگزاری موفق و موثر، شروع به کار نمود. این رویداد بزرگ روز پنجشنبه، با حضور وزیر راه و شهرسازی، سرپرست وزارت صمت، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین اعضای اتاق تعاون در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران افتتاح گردید.
جناب دکتر کریمی نماینده محترم مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه در اولین روز برگزاری این نمایشگاه از غرفه شرکت دیرگداز بازدید فرمودند.
در این نمایشگاه که با رعایت تمام ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی و با اخذ مجوزات لازم برگزار شده است، شرکت های داخلی و خارجی، جدیدترین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه‌ها در معرض دید همگان گذاشته اند.

ساعات برگزاری این دوره از نمایشگاه  از 20 لغایت 23 شهریور ماه 1399 می باشد. بازدید از این نمایشگاه‌ها برای متخصصان حوزه ساختمان به صورت حضوری و برای عموم مردم و کسانی که بخواهند غیرحضوری نمایشگاه‌ها را دنبال کنند، به صورت آنلاین خواهد بود.

شهرداری تهران

تهیه شده در روابط عمومی گروه بین المللی کارخانجات آجر نسوز نما دیرگداز